poniedziałek, 29 stycznia 2018

Powitanie


Kurczę jak ja nie lubię pisać wstępów, czy tylko jak tak mam ?  W głowie masz pomysł jak będzie wyglądał początek i to wszystko a gdy siadam przy klawiaturze nagle jest pustka ?
Ale jednak wypadało by jakoś Ciebie? Was przywitać tak więc:
Hej czytelniku,


Który zechciałeś odwiedzić mój zakątek, mam nadzieję że Cię nie przeraził ale za każdym razem kiedy myślę opublikować design nagle znajduję coś co mi się nie podoba i zaczynam tworzyć go od nowa. To jest naprawdę denerwujące, ale dość tego użalania się nad sobą i może coś opowiem o tym blogu i o sobie.

Tak więc jestem nastolatką , która ma na imię Zuza ale w Internecie ukrywam się pod nickiem Card_And_Pencil. Skąd wziął się ten pomysł myślę, że to dlatego że kocham rysować ołówkami i on najbardziej do mnie pasował.

O czym będzie ten blog? Gdy go tworzyłam myślałam głównie o tych osobach, które tak jak ja kochają rysować, malować, projektować i tworzyć różnego rodzaju diy. Jednak gdy teraz piszę tego posta zastanawiam się czy by jeszcze nie dodać do tego jeszcze pare tematyk aby go jakoś urozmaicić i żeby każdy znalazł coś dla siebie. Chciałabym aby ten blog stał się takim miejscem do którego z chcę ciął każdy by zaglądał.

Trochę się rozpisałam, ale myślę że wyczerpująco. Tak więc do mam nadzieję następnego.

Papa
Card_And_Pencil

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz