wtorek, 3 kwietnia 2018

Przeprosiny+rysunek

Hej kochani,
chciałabym przywitać Was po tej 2 miesięcznej przerwie. Jednak będąc taką osobą jak ja , która wszystko robi na ostatnią chwilę trudno jest to wszystko pogodzić. Jak większość z Was także mam
jakieś obowiązki z których muszę się wywiązywać, ale także dochodzi szkoła i niestety to jest ważniejsze od pisania bloga. Jednak postanowiłam spróbować używać czegoś takiego jak planowanie dnia i czy coś z tego będzie tego nie jestem pewna, ale na pewno posty będą się pojawiały regularnie.
Już kończę z moim użalaniem się i przechodzę do tej właściwej części czyli rysunku. Został on wykonany dość dawno, bo aż w lutym i z upływem tego czasu gdzie on sobie leżał w teczce jestem z niego zadowolona pomimo tych błędów które zauważyłam. Jednak mimo to wydaje mi się,że jest to najlepsza praca jaką wykonałam. A tak się ona prezentuję :





Przedstawia on dziewczynę, której wykonanie zajęło mi 2 dni. Przyborów,których użyłam to ołówki i zwykła kartka ksero.



Teraz jak się przyglądam na moją pracę mogę zauważyć,że na pewno nie wyszły mi usta jednak mam nadzieję,że z czasem one będą lepsze.


Na dzisiaj będzie koniec jednak już nie długo pojawi się następny wpis.
Do następnego!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz